کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا لومیا 930؛ آیا پرچمدار بعدی نوکیا در راه است؟

از ابتدای ماه جاری میلادی، زمزمه‌هایی از پرچم‌دار جدید نوکیا با اسم رمز “مارتینی” شنیده می‌شود. به تازگی Eveleaks با انتشار توییت جدید، اعلام کرده است که تلفن هوشمند جدید نوکیا یعنی مارتینی، همان لومیا ۹۳۰ است.

Lumia-Icon

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ بر اساس خبرهای منتشر شده، لومیا ۹۳۰، مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و باطری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۴٫۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود و این تلفن هوشمند نوکیا قرار است تحت ویندوزفون ۸٫۱ به بازار عرضه شود.

Windows-Phone-8.1

با توجه به تاریخ معرفی لومیا ۹۲۰ و حضور دیرینه آن در بازار، نوکیا درصدد است با معرفی تلفن جدید از سری لومیا انتظارات کاربران را تا حدودی با لومیا ۹۳۰ برآورده سازد. در حال حاظر لومیا ۹۲۰ محبوب‌ترین گوشی رده بالای ویندوزفون نوکیا از جانب کاربران است.

بر اساس مشخات فنی ذکر شده، می‌توان گفت که لومیا ۹۳۰ نسخه جهانی نوکیا لومیا آیکون است که چندی پیش توسط نوکیا معرفی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19866 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/12/24 تعداد مشاهده: 1819
کلید واژه ها: ,
سافت گذر